Monday, May 18, 2015

Dilema


Assalamualaikum WBH, 

Dilema satu perkataaan yang wujud dalam fikiran apabila kita berada di dua persimpangan,  yang mana satukah harus dituruti, kanan atau kiri.. kalau ke kanan adakah ianya akan berpihak kepada kita seperti yang kita inginkan atau jika kiri menjadi pilihan adakah ianya akan memungkinkan berlaku sesuatu yang tidak diingini

We started the online business in 2009, ianya lebih kepada looking for extra income for travelling, sebab kita ada fixed monthly income, since both of us are working. Dengan sukahati kami invest with RM100 as modal, jual la kain cotton sebab si isteri memang minat giler dengan cotton fabric. Selepas 3 tahun operasi online, kami sepakat nak ada sebuah kedai dan destinasi pilihan haruslah Kuantan dengan aim nak pindah sana bila tua nanti, dah tak nak duk Rawang dah sebab jem tak hingat.

Selepas genap 2 tahun operasi di Kuantan, kami bukak 1 lagi kedai di Rawang. Bulan 6 ni cukup setahun operasi jadi dilemanya adalah nak berhenti kerja ke tak?????

I love my current job, my frens yang setiap Jumaat berjimba-jimba, rasanya tak betah untuk duduk di kedai melayan pelanggan, all the while im selling online... Ya Allah ku mohon berilah petunjuk..



.

No comments:

Post a Comment